woensdag 5 april 2017

Chit Chat Wednesday: Moestuin // Vegetable Garden



Na drie jaar denk ik dat ik stop met mijn eetbaar tuintje.... Vorig jaar was de oogst zo dramatisch laag! Echt wel balen. Ik heb ook geen zaadjes binnen laten ontkiemen en ruimde pas ook laat de tuin op. Maar nog 1 zomer, en dan alle zaadjes die ik heb ga ik opmaken. Ik maakte rijtjes in mijn vierkante meter tuin met wortel en radijs, en de eerste radijsje piepen nu boven de grond.
Achter in de tuin staan ook erwtjes maar die zijn nog niet ontkiemd.
Ik ga het relaxed doen deze zomer en rustig mijn bakken en borders vullen met bijen/vlinder lokkende planten, want beestjes willen we heel graag in de tuin! Tips voor leuke (en afwisselend) bloeiende planten zijn welkom!

~~~~~~~~~~

After three years of trying I am quitting my vegetable garden project.... Last year I had such a small harvest with so much input that I am going to stop! I still have quite a few packets of seeds so instead of buying anything new I am putting everything I have into my raised beds and we'll see what will grow!
In my square foot bed I spreaded out some radish and carrots and a few small leaves are popping open above the soil. I have also put some peas into a bed in the back of the garden.
I am taking it easy this summer and will slowly be adding more bee/butterfly friendly flowering perennials into my borders and make it a happy place for them!
If you have a good example of a bee-attracting plant I am eager to hear from you!


xxxxXXXxxxx

Barbara

Follow me

2 opmerkingen:

  1. mijn zaadjes zijn pas vandaag aangekomen! Van't weekend begin ik er aan, ineens buiten. Het is echt nog niet te laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om die kleine ontluikende plantjes boven de grond te zien komen. Ik wens je een goede oogst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx