woensdag 12 april 2017

Chit Chat Wednesday: Een stapel stofjes // A pile of fabric



Ik mocht weer door naar het volgende deel van mijn mystery quilt dus hield ik me vandaag tussen de huishoudelijke klusjes en koters in het gareel houden met een paar honderd mini stukjes stof snijden. Eigenlijk is patchwork maar raar! Eerst stof klein snijden en het dan weer aan elkaar naaien :) Ik ga mezelf wel goed in de gaten houden; alleen stof kopen als ik het nog echt nodig heb voor deze quilt en de rest opmaken, opmaken, opmaken!
Morgen ga ik het nieuwe vierkantje proberen. Kijken of ik het kan. Vrijdag zie je het resultaat!

~~~~~~~~

I had finished part two of my mystery quilt and that meant I had to cut cut cut today! Hundreds of little pieces were cut today in between kid mending and household chores. Patchwork is silly. Cut fabric up to sew it together. :) Concerning sewing I am going to keep an eye on myself: I only get to buy what I really need to finish this quilt. For other projects I must use up my stash. So I am hunting down Pinterest for some cute sewing projects! 
Tomorrow I will have a bit of sewing time and I hope I can get the new block together. I will show you Friday!



xxxXXXxxx

Barbara

Follow me

2 opmerkingen:

  1. Klinkt inderdaad zeer verslavend :-)) Maar dat is haken en breien ook. Ooit aan het quilten begonnen en met de verhuis was mijn mijn-bijna-af project verloren gegaan en nooit teruggevonden. Sinds toen nooit meer aan begonnen, maar het kriebelt wel als ik al die prachtige kunstwerken zie voorbijkomen. Wie weet ooit :-))
    Benieuwd naar jouw mysterie quilt .... Geniet van uw project !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx