vrijdag 3 maart 2017

Verjaardag // Birthday








Jawel, ik ben jarig! Ik mag genieten van 36 kaarsjes vandaag...En ik kreeg een prachtig cadeautje.. Wat gaat het toch hard.
De afgelopen week genoot ik van de voorjaarsvakantie vol welverdiende rust. Zo ook een dagje helemaal alleen naar Amsterdam, heerlijk!

Lekker treinen en op mijn gemakkie door de stad slenteren, lange tijd in boekenwinkels doorbrengen en een wolwinkel opzoeken.

Ik stapte binnen bij De Afstap en wauw, wat een moois hebben ze daar hangen! Ik vond het supertof om daar aan de muren zoveel gebreide vesten en shawls aan de muur te zien. Dat geeft meteen inspiratie. De winkel zelf heeft een behoorlijke keuze aan Rowan garen, een muur vol breinaalden, kasten vol met boeken en een verdiepinkje met uitverkoop van complete sets voor brei werk. Ik weet niet hoe het verder zit met breiwinkels in Amsterdam maar dit is wel een iets duurdere winkel. Hier moet je naar toe gaan als je een hele mooie trui wilt breien van kwaliteitswol. Iedere vrijdagmiddag is er haakcafe (zo ving ik op).
Zijn er eigenlijk nog meer adresjes in Amsterdam? Voor wat simpeler garens? Ik hoor het graag!

Gisteren trotseerden de kinderen en ik het weer (er was weer storm) en vingen we een hoop Pokemons. Even lekker doorwaaien ook al was het koud. Maar de crocusjes steken hun kopjes boven het gras en hier en daar was al bloesem te zien..

En vandaag is het alweer vrijdag..... De vakantie is alweer bijna voorbij.... Is er veel gehaakt? Nope. Geen puf of fut. Eigenlijk alleen een dagelijks vierkantje haken en een opzet voor een nieuw projectje. Ik ga dit weekend maar eens filmpjes opnemen want aangezien ik dat op zolder doe naast het raam kon ik gisteren daar helemaal niks aan doen want anders hoorde je alleen maar storm!

Ik wens je een heel fijn weekend lieve lezer... Het schijnt morgen een hele mooie dag te worden!


~~~~~~


Yes, yes, it's my birthday! Thirty-six years old today. Sheesh. Where did the time go? Nevertheless I received a very pretty gift from the hubby and the kids.
It has been Spring break this week and my mind has experienced shut down. I had no interest in crochet apart from making a daily square but I have been out and about.

On Tuesday I went for a visit to Amsterdam and visited a local yarn shop there, De Afstap. The owner stocks delicious Rowan yarns and has multiple coloured sweaters and shawls with intricate designs hanging on the wall. If you are in for luxury yarn, this is the place to be!

With me feeling a little meh, I coached the three of us (me and the kids) out of the house for a nice long walk in the storm and to catch Pokemons. And there already crocussus and some blossoming shrubs! In the cold!

Today it's Friday already, Spring break is almost over. I had a fun, relaxed birthday day (no festivities yet, the party will be on Geerts birthday). Wishing you a wonderful weekend my sweets.



xxxxx

Barbara

Follow me

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik vind het ook heerlijk een dag alleen op stap te zijn. In Amsterdam heb je ook nog Weldraad en Stephen en Penelope. Toen ik daar was hadden ze ook allebei wat duurdere garens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muchísimas felicidades!!! Me alegra que hayas pasado un bonito día por las calles de Amsterdam!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje erg laat, maar alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx