woensdag 24 juni 2015

Messy Table

 
Een beetje wazig, maar dit is hoe het leven er nu uitziet voor me. Aan de ene kant ben ik enorm hard bezig met nakijken (120 schoolexamens! en nog vanalles dat komen gaat....) en met de MCAL bezig en dan fietsen er ook nog twee kindjes doorheen.
Jongleren.
Maar het gaat. Het einde is in zicht, ik heb veel helpende mensen om me heen. Mijn lieve man, de kindertjes die eindelijk weer de hele dag buiten kunnen spullen, en mijn geduldige testers waarmee ik echt de laatste dingetjes aan het aanpassen ben voor de MCAL.
Zoveel geduld.
 
Nog even pieken (en dan zal de energie echt wel even op zijn) en dan is het zomervakantie.....
 
 
~~~~~~
 
A bit blurry, but everything on the table reflects my daily life at the moment. On one hand I am grading like mad (120 tests and more are coming) and I working hard on the MCAL and there are two little creatures that need my time and attention.
Juggling to the max.
I am coping and thanks to a few certain helpful people I am doing bit by bit. My lovely hubby, the kids with playing outside for most of the day, and my patient testers who are helping out tremendously when I even do not understand my own pattern notes.
So much patience...
 
Only one week left to go full speed and then it will be the last bits of work, meetings and such and then it will be Summer vacation....

2 opmerkingen:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx