zondag 7 juni 2015

MCAL Giveaway!

 
 
 
Nog vier nachtjes en dan begint de MCAL!
 
Nu was ik gister bij de wolwinkel en stond ik de Jaipur (die ik ook gebruik voor de MCAL) te bewonderen.
 
En toen vonden 3 bolletjes zich zomaar op de toonbank om af te rekenen!
 
 
Ik geef ze weg!
 
 
 
~~~~
 
Four more nights and then the MCAL will start!
 
I went to visit my LYS yesterday and admired all the Jaipur (the yarn I am using for this MCAL) colourways.
 
Lo and behold, 3 balls came home!
 
 
But I am giving them away.
 


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi garen. Wat toevallig: ik heb vandaag een jurkje aan in die kleuren! Ik ga ook eens op je Facebook kijken. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kleuren! Ik doe graag mee met de give away. Maar als ik op de link klik gebeurt er niets?
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na nog een paar keer proberen is het gelukt! Ik heb wel iemand zonder fb genoemd, hoop dat dit ook mag?
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn mooie kleuren! Die hadden ze niet hier in de winkel. Nou ja, de roze kleur is ook mooi en ik kan altijd nog een tweede sjaaltje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Donderdag pas? In je vorige bericht (yarn choices) stond dinsdag. Ik ben zo nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx