woensdag 6 mei 2015

EuroDisney Trip!

 





 
 
(photo courtesy: most are my own, one is made by my dad :) )
 
Na vijf dagen zonder elkaar is de familie weer compleet. Onze rode kater zit buiten uit te waaien, onze kindjes zijn bij de buurkinderen spelen, Mies slaapt op de bank en de Grote Man is aan het werk.

Rust.

Afgelopen zaterdag vierden we in Eurodisney het 40-jarig huwelijk van mijn ouders en het was een geslaagd uitjes!
Natuurlijk met ups en downs want tsja kinderen en hun gedrag zijn niet te voorspellen. Zo begon Kathelijne op de meest onmogelijke tijdstippen te schreeuwen om de andere ouder waar ze bij was, en liep Geert soms te dromen in het park terwijl wij al doorliepen. Je kent het wel.

Ik kan het iedereen aanraden om met de Thalys/Eurostar naar Parijs met kids te gaan. Echt waar. Het was relaxed en prima te doen. Geen geruzie op de achterbank en wij zaten ook relaxed. Alleen op de terugweg verlangden ze wel heel erg naar huis.

De komende dagen ga ik wat plannetjes uitwerken, morgen is er weer een tutorial en ga ik een workshop geven in de wolwinkel en vrijdag is er een nieuw patroon!

Ik zie jullie snel en wens jullie een fijne donderdag!

xx
Barbara

~~~~~~

After being away for four days and one night our whole family is now complete as we picked up our kitties from the pension they were staying. Our red head is sitting outside in the wind, the kids are playing in the neighbourhood, Mies is sleeping on the couch and hubby is working.

Peace. Zen.

Last Saturday we went on a trip to EuroDisney in Paris, and we got there by train!
We celebrated the 40-year anniversary of my parents wedding and had a blast. I can totally recommend going by train to Paris, it is easy, fast, we got to relax too and no fighting in the back seats of the car.

The upcoming days will be about penning down new ideas, posting a tutorial (tomorrow) and giving a workshop and this Friday I will publish a new pattern!

See you soon and have a great Thursday!

xx
Barbara

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Euro Disney. Ik kan me voorstellen dat de trein makkelijk is, je stapt bijna bij de voordeur uit :-) Nu weer terug in het gewone (vakantie) ritme.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx