zondag 15 maart 2015

Ooo All the Summer Yarns....










Het was gezellig vandaag! Even piepte er ik een uurtje tussenuit om op bezoek te gaan bij de "Garen Proeverij" van mijn wolwinkel The Knitwitch. Lekker voelen aan de nieuwe zomergarens! De afgelopen weken waren de eigenaren druk bezig met uitpakken en terwijl ik "maar" 1 week niet was geweest waren er nog meer lekkere bolletjes bijgekomen! 
Als je in deze winkel binnenkomt waan je je in een snoepwinkel, zo vol ligt het! Al het moois om even te bepotelen en te genieten van de hoeveelheid kleur. Zalig!
En natuurlijk een bakkie doen en bijkletsen over wolletjes, haken, workshops en Ravelry. Zo leuk. En ach, ik mag mezelf haakverslaafd noemen, dus ik kwam niet zonder lege handen thuis..... Ik nam een paar bolletjes Scheepjes Larra mee in heerlijke lente tinten!

Fijne Zondag!
xx
Barbara

~~~~~~

I had fun today! This morning I peeped out of the house for an hour or so to visit my LYS The Knitwitch for a sort of Beaujolais primeur party, but instead of sipping wine we got the chance to test/feel/ooh and aaah about the new summer yarns. It was lovely!
I knew they were unpacking loads and loads of yarn the last few weeks, but in the one (1!) week I didn't stop by lots of new balls were put onto shelves!
Really, if you walk into this little shop you envision yourself in a gigantuous candy store... All the prettiness, softness and all the colours, I love it!
I had a cuppa coffee, met new people, chatted about yarns and Ravelry and well, resistance is futile, I succumbed and bought a few balls of Scheepjes Larra in Spring colours!

Have a great Sunday!

xx
Barbara

2 opmerkingen:

  1. What lovely yarns! I don't have anything like this near me. I am very jealous. Looking forward to my Monday music.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit! En dat zomaar gewoon hier in Zoetermeer? Niet te geloven dat ik dat niet weet... :)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx