woensdag 17 december 2014

Not So Small Anymore...


 

Vandaag was mijn hoofd een zeef. Niet op een vervelende manier, maar Enorm Snel Afgeleid van alle zaken die eigenlijk af hadden gemoeten. Ach, dan maar niet. Natuurlijk had ik moeten nakijken, en had ik was moeten opvouwen, en braaf wassen draaien. Het ging gewoon niet vandaag want dan kwam de gedachte op, maar verliet hij ook weer binnen een aantal seconden mijn hoofd. Bijna vakantie.

Wat ik wel deed vandaag was een cadeautje verzinnen voor de juffen en meester van Kathelijnes peuterspeelzaal. Morgen is een grote dag want morgen gaat ze voor het laatst naar haar juffen en meester. Na de kerstvakantie gaat ze naar school! Slik.

Gelukkig was er Pinterest voor afscheidscadeautjesinspiratie (wat een woord!) want ik vond het toch wel een beetje moeilijk om iets te verzinnen. Ik had geen zin in Merci (dat krijgen ze waarschijnlijk het meest) of een plantje (een beetje tricky om als cadeautje te geven). 


Het werden Koekjes in een Pot. 

Ik ga alvast zakdoekjes zoeken voor morgen :)

My head was not in concentration mode today. I kept thinking about important stuff to do (laundry, grading etc) but instantly forgetting what I wanted to do! Ah well, tomorrow is another day!

What I did do today was deciding on a "farewell" present for Kathelijnes pre-K teachers. She is leaving pre-K! Tomorrow is her last day and after the Christmas vacation she is going to start Kindergarten. Sheesh. Time flies!

Luckily there was Pinterest to the rescue and I found a few ideas. I didn't want to buy chocolates or a plant ( I thought it to be either too basic or too tricky).

It turned out to become Cookies in a Jar.

I am off looking for handkerchiefs for tomorrow :)

1 opmerking:

  1. En superleuk afscheidscadeautje. Wie bakt er nu niet graag koekjes? Sterkte morgen bij het afscheid.

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx