zaterdag 30 augustus 2014

The End of Summer Vacation








The last weekend of Summer vacation has begun.
In the past few days I have finished weaving in the endless amount of ends of my latest WIP, ripped out my CAL blanket (yup, I frogged the whole thing! I was annoyed with it. I am going to make something else with my little yarncakes!), put my new (German) plantlets into pots, gazed at the rain, and dug up my school books.

Life in Summer is so calm and relaxed. It is almost over. It feels like I want to finish up a gazillion things before Summer is over.

Working life will start soon and life will pace up pretty fast. I am enjoying those last days. And I am eager to start school life again!

* Keep an eye on the blog! Tomorrow will be a very happy crochet day!*
Follow me on Facebook/Instagram :)

Het laatste weekend van de zomervakantie is begonnen.
De laatste paar dagen heb ik me geworpen op het eindjes wegwerken van mijn laatste ontwerp, mijn CAL deken uithalen (jawel, he-le-maal klaar was ik er mee. Ik had er zo geen zin meer in. Ik ga iets anders met de kleine bolletjes garen maken), mijn nieuwe (Duitse) graslelies in een potje gestopt, naar de regen gekeken en mijn schoolboeken maar opgezocht.

Het zomervakantieleven is zo kalmpjes en zo relaxed. Maar helaas, aan de zomer komt ook een einde en ik heb het gevoel dat ik nog tigduizend dingetjes even wil afmaken voordat het echt voorbij is.

Het werkende leven start over twee dagen en dan zullen de dagen weer voorbij vliegen. Ik geniet nog even van deze laatste rustige dagjes. Maar ik heb ook weer zin om te beginnen op school!

*Houd de blog morgen in de gaten! Het wordt een dag met een haak iets!*
Volg me op Facebook/Instagram :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx