zondag 30 maart 2014

Sibling rivalry? Where?


Those kids of mine, I sometimes do not understand them. One minute they are bickering and fighting like cats and dogs, the next minute they are playing happily together!
This morning I had to seperate them since Little Man was extremely grumpy and being bossy to his sister. I told him to play upstairs and to calm down, because his little sister really wanted to play with him but was pushed away constantly. Poor girl.
Little lady asked me to bring the tub of Duplo downstairs and you know what? A couple of minutes later the two of them were building and fantasy playing hardcore.
I don't know how they solved it, but I am glad they get along so well after having a fight :)
Die kindertjes van me laten me af en toe versteld staan. Wat er dan in hun hoofdjes omgaat, geen idee! Het ene moment zitten ze elkaar gigantisch in de weg en het andere moment zijn ze helemaal blij met elkaar aan het spelen.
Vanochtend heb ik ze op een gegeven moment maar even gescheiden van elkaar, want de kleine meneer was heel erg chagrijnig en zijn zusje kreeg telkens de volle laag terwijl zij alleen maar wilde spelen. Het arme meisje.
Ik heb hem naar boven gestuurd om even af te koelen en de mevrouw vroeg me of ze alsjeblieft de bak met Duplo dan beneden mocht hebben. En weet je wat? Een paar minuten later hadden ze samen een gebouw gemaakt en waren ze druk in hun rollenspel verdiept!
Ik weet niet hoe ze ruzie onderling oplossen af en toe, maar ik ben wel blij dat ze elkaar na ruzie hartstikke lief vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx