donderdag 11 februari 2016

Tutorial: Invisible Crochet Decrease / Onzichtbaar minderen





Whoei! Hier wordt ik nou blij van: een nieuwe tutorial maken!

Deze video tutorial is speciaal voor mensen die willen dat hun  haakwerk er echt piekfijn uitziet. Ik was laatst met een kralenprojectje bezig (het patroon volgt nog) en ik baalde zo zo erg van hoe mijn minderingen er uit zagen. Echt lelijk. Na wat zoeken vond ik deze techniek van onzichtbaar minderen en die wilde ik graag met jullie delen.

Veel plezier er mee!

~~~~




Whoop whoop! This really makes me happy: making a new tutorial!

This video tutorial is for the crocheter who likes to get a nice even finish on their amigurumi or any other project that involves crochet decreases. I was working on a bead project and man, I hated the look of my ordinary decreases on one side. So I went to Google and found this great technique for the invisible decrease. I have made a video of the invisible decrease and hopefully you'll like it.

Have fun!



xxx
Barbara

1 opmerking:

  1. Oh wat een verschil.. dit moet ik zeker gaan onthouden. Dank je wel..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx