woensdag 1 april 2015

AFK (Away From Keyboard) & Easter Link Up!

'The good stuff!! Happy April Fool Day my dears! #zomaareendag'




De afgelopen dagen, nou ja weken eigenlijk, zijn bij mij superdruk geweest. Ik heb een hoop stress te verduren gehad, en omdat ik op mijn werk alleen maar aan het rennen en vliegen was, zit ik iedere keer thuis nog aan een hoop nakijk- en voorbereidingstijd. Het leek mij verstandig om de permanente frons die nu opeens weer op mijn gezicht opduikt nu niet te negeren en eventjes gas terug te nemen.

Lieve lezers, vanaf morgen zijn mijn kindjes thuis dus neem ik een mini blog vakantie voor dit paasweekend.
Morgen is er dus geen tutorial, vrijdag even geen Friday Find, en de Link Party schuif ik ook een weekje op.

Maar, en dat merk ik bij mezelf al, natuurlijk hebben we allemaal een haakverslaving en willen we een fix. Dus daarom dacht ik, is het niet leuk om vandaag een thema link party te starten waarin iedereen een favoriet patroontje kan linken?

Dus zoek je favoriete PAAS haakpatroon op, en gooi de link in de onderstaande linkparty zodat we allemaal in paasstemming komen en ook haakinspiratie krijgen!

Fijne Pasen en ik zie jullie maandag weer! (natuurlijk struin ik wel rond op Facebook en Instagram :) )

xx
Barbara


~~~~~~~~

The past few days, or should I say the past few weeks, have been draining my energy levels. I had quite a bit of stress to endure, filled-to-the-brim days and have been haunted by a huge pile of grading work that is still not finished. Soooo when I started to feel that a frown was way too much on my face and it stayed after relaxing I thought it would be wise to go AFK (away from keyboard) for a while.

But not too long, honestly!

The kids are home at the moment and will be until Monday so I am taking a blog Easter break to catch up on them and the work pile.

The thing is, I need a daily crochet fix! So I thought it would be fun to open up an Easter themed link party and I want to invite you to link up your favorite Easter crochet pattern. I need inspiration :)

Have a great Easter holiday and I will be back on Monday. In the mean time I will be on Facebook and Instagram.

xx
Barbara


2 opmerkingen:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx